הוריו של ידידיה חיות ז"ל בריאיון רווי אמונה: "השם בחר בו לכפר על הציבור"

אסתי פלד 2 Comment on הוריו של ידידיה חיות ז"ל בריאיון רווי אמונה: "השם בחר בו לכפר על הציבור"

הוריו של הנער ידידיה חיות ז"ל בריאיון מרגש ומצמרר ל"מהדורה המרכזית" מספרים על דמותו המיוחדת של בנם, וקוראים לעם ישראל להתחזק "באהבת חינם". אימו של הנער מירה תבלח"א, "תמיד הייתי בוכה באסונות של אחרים ולומדת לע"נ אבל זה רחוק, אבל שזה קורה אצלך אתה מבין שזה קורבן ציבור שנבחר לכפר"

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"אסון מירון". אביגדור ומירה חיות ההורים של הנער בחור הישיבה ידידיה משה חיות ז"ל, בראיון מצמרר הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן על האסון הנוראי שפקד אותם בלג' בעומר בו נהרג בהם האהוב והצדיק ידידה ז"ל.

הרב אביגדור סיפר בריאיון על המפגש המרגש בבית הוריו של תלמידו שנהרג משה לוי ז"ל: "הבוקר הלכתי לבית של התלמיד שהלך איתי ולא חזר. לא הרגשתי רגשות אשמה, אבל בסוף אני זה שלקחתי אותו לשם. מוישי היה צריך למות בכל מקרה, ולפחות במקום קדוש ולא בתאונת דרכים".

המפגש בבית הוריו של הבחור משה לוי ז"ל:

 

הרב אביגדור סיפר על מידותיו המיוחדות של בנו ידידיה ז"ל, "גרנו בחו"ל וידידיה ראה שמגיעים יהודים חילונים לביהכנ"ס, ומה שהוא שאל אותם זה "יש לכם איפה לאכול?". בואו נפסיק לשנוא. ככל שעבר הזמן הבנו שידידיה לא כאן".

עוד הוסיף האב בדברי אמונה גדולים, "לקב"ה הכול ברור, אנחנו רק צריכים להבין מה הוא אומר לנו. ראיתי סרטון שההרוגים לא היו צמודים, השם בחר בהם בפינצטה. אני שמח ובטוח שהוא במקום קדוש".

מירה אמו של ידידה ז"ל הוסיפה דברי אמונה לציבור, "כולם צריכים להסתכל על הילדים כמתנה מהשם. תמיד יש דברים שאנחנו יכולים להשתפר. כשזה קרה לי, באמת הבנתי שהוא קורבן ציבור. זכינו לגדל ילד שהשם בחר בו לכפר על הציבור".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אמאלה!!!!!!!!!! ההורים של ידידה פשוט מרגש